nedeľa 14. júna 2015

Rozhovor s traderom ktorý zarobil 77% minulý rok


Alvin De Cruz eToro TraderDnes mám tú česť predstaviť vám výnimočného tradera. Alvin de Cruz  zo Singapuru je jedným z populárnych investorov na jednej z najväčších investičných sietí eToro Openbook.  Viac ako 6400 ľudí sleduje jeho investičné a obchodné počínanie a 679 z nich taktiež kopíruje Alvinove obchody na svojich investičných účtoch. Nie je sa čomu čudovať, veď za minulý rok zhodnotil svoje investície o 77% a tento rok je zatiaľ v pluse 16,6%.

Pozrieť štatistiku


Ak sa práve teraz rozhodujete či kopírovať Alvinove obchody alebo nie, prečítajte si následujúci krátky rozhovor s týmto bezpochyby zaujímavým traderom. Určite vám pomôže urobiť správne rozhodnutie.

1. Alvin, môžete sa v krátkosti našim čitateľom predstaviť?
Volám sa Alvin De Cruz, žijem v Singapure. Keď práve neobchodujem tak som šéf inžinierom pre jednu rozvíjajúcu sa firmu tu v Singapure.

2. Prečo ste sa rozhodol práve pre eToro?

Pred časom, keď som sám moc neobchodoval, hľadal som možnosti ako sledovať a kopírovať iných traderov, ktorí boli lepší ako ja. eToro bola jasná voľba.

3. Ako dlho už obchodujete?

Obchodovaniu naplno sa venujem od augusta 2013.

4. Čo obchodujete najviac a prečo?


Väčšinou sú to akcie, pretože viac rozumiem tomu ako posudzovať a analyzovať jednotlivé spoločnosti. Občas obchodujem aj meny alebo indexy, ale tie obchody kopírujem od iných. Ale to sú len veľmi bezvýznamné objemy obchodov, pretože volatilita na tých trhoch nie je pre mňa.

5. Akú páku využívate?

Väčšinou 1:1. Dalo by sa povedať, že medium-risk.

6. Aký max. pokles môžu ľudia ktorí sa rozhodnú vás kopírovať očakávať?


Obyčajne to je 14-15%. Niektoré akcie však držím aj na dlhodobé investovanie.

7. Aký zisk môžu ľudia ktorí sa rozhodnú vás kopírovať očakávať? 

V priemere je to obyčajne 2-5% mesačne. Sú aj výnimočné mesice kedy to je aj 10%, ale tie neprichádzajú často.

8. Prečo by vás ľudia mali kopírovať?

Ja neobchodujem agresívne, čo znamená, že vaše peniaze sa nevyparia za jeden deň :)

9. Aké nástroje na analýzu trhu používate?

Vo všeobecnosti čítam denné reporty o výkonnosti jednotlivých firiem a taktiež sledujem dôležité správy ktoré sa ich týkajú. Nie som zrovna veľký fanúšik technickej analýzy, ale sledujem aj grafy aby som videl smerovanie hlavného trendu.

10. Kopírujete aj iných obchodníkov?

Predtým som to robil, ale nemal som veľa štastia, pretože obchodovali rizikovo a nakoniec prišli o všetko. Teraz z času na čas kopírujem jedného, ale iba s malými sumami.

11. Alvin, môžete nám priblížiť Vašu obchodnú stratégiu?

Moja taktika je založená na monitorovaní "zdravia" spoločností  a jej fundamentov. Keď vidím, že spoločnosť je na tom dobre, ale cena poklesla, tak nakupujem.

12. Aká je minimálna suma s ktorou Vás ľudia môžu začať kopírovať?

 $200 je momentálne dobrá cifra.

13. Aké sú vaše koníčky?


Milujem športy, takže to je futbal, tenis a basketbal. Taktiež začínam liezť po skalách, je to celkom zábava :)

14. Alvin, ďakujem pekne za rozhovor....chcel by ste našim čitateľom ešte niečo na záver povedať?

Stále čítajte a vzdelávajte sa o obchodovaní, Forexe a aj o tom ako správne manažovať svoje financie. Predtým ako budete počúvať mňa alebo kohokoľvek iného, urobte si svoj vlastný prieskum.

Tak, to bol rozhovor s Alvinom De Cruz. Jeho detailné štatistiky si môžete pozrieť tu.

Pozor: Obchodovanie so sebou prináša riziko, investujte s rozumom a neriskujte peniaze ktoré potrebujete na každodenný život.



InstaForex

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára