streda 1. apríla 2015

Neustále prerábanie stratégie za pochodu

Dnes si vo Forex akadémii pohovoríme o ďalšej z množstva chýb za ktoré sa draho platí. Je ňou neustále prerábanie stratégie za pochodu.

Stalo sa Vám už, že ste utrpeli sériu stratových obchodov a začali ste pochybovať o tom či je vaša forex stratégia dobrá?

Ja som to zažil nespočetne krát. Bždy sa našla ďalšia a ďalšia stratégia, iný indikátor, iná úroveň stoplosu či targetu. Jednoducho, každý iný systém vyzeral hneď lepšie a ziskovejšie než ten môj.

Myslíte že to pomohlo?

Ale vôbec nie. Aj pri novej stratégii prišli nevyhnutne stratové obchody a pochybnosti sa okamžite vrátili. Kruh sa uzavrel a ja som zase prešiel na inú stratégiu. Tak to šlo stále dokola ako na kolotoči.

Pointa tohto článku je vysvetliť Vám aby ste svojej stratégii dali šancu ukázať sa v plnom svetle.
Desať alebo dvadsať tradov je na to ale málo. Urobte ich aspoň 100, radšej však aj 200 a potom uvidíte ako Vám to pôjde.

Ak to nemáte ešte svoju obchodnú taktiku otestovanú a nechcete riskovať skutočné peniaze tak si ju v kľude testujte na demo účte. A keď je budete dostatočne veriť, tak vložte do hry ozajstné peniaze.



InstaForex

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára